Karty Tematyczne KEKS Polska

Karty Tematyczne KEKS Polska to narzędzie nad którym cierpliwie pracujemy dla Ciebie.

Karty Tematyczne dla każdego.

Wierzę, że Karty Tematyczne KEKS Polska oraz propozycje ćwiczeń zawartych w broszurze, które dołączę do kart sprawią, że  odkryjesz, w jaki sposób komunikujesz się z ludźmi w życiu prywatnym i zawodowym.

Poświęciłam kilka lat na to, by pomóc Ci w pracy z klientami poprzez możliwość korzystania z narzędzia do rozwoju kompetencji komunikacyjnych. Pozwoliło mi na to wieloletnie doświadczenie z zakresu prowadzenia warsztatów, szkoleń oraz w pracy indywidualnej z klientami. Mam świadomość, że klienci, których spotkałam na swojej drodze to drogowskazy, które są źródłem informacji nie tylko o swoich potrzebach rozwojowych, ale przede wszystkim o tym, w jaki sposób pragną się rozwijać swoje kompetencje oraz przyswajać cenną wiedzę. Cenię sobie takie narzędzia pracy, które są nie tylko proste do zastosowania, ale przede wszystkim umożliwiają aktywny rozwój kompetencji.

Karty Tematyczne

Karty Tematyczne dla biznesu.

Posłużą Ci do pracy z grupą, a także do spotkań indywidualnych z klientami. Zostaną dołączone ćwiczenia, które są będą przedstawione w broszurze. Będzie dołączona do kart. Pomogą Twoim klientom zaobserwować zmiany, jakie zachodzą w ich życiu. Ustalą, jak zmieniają się  ich potrzeby związane z relacjami.

Chcesz z pierwszej ręki dowiedzieć się kiedy karty będą w sprzedaży?

Zamów nasz newsletter i korzystaj z e-booka. Wpisz e-mail poniżej.

Po wciśnięciu „Zapisz się!” sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą lub katalog spamu, aby potwierdzić subskrypcję. Otwórz link, który został wysłany na wpisany przez Ciebie adres e-mail.


Posługując się w swojej pracy narzędziem Tematycznych Kart KEKS Polska, pomożesz swoim klientom w rozwoju takich kompetencji komunikacyjnych jak:

  1. aktywne słuchanie,
  2. zadawanie pytań,
  3. wyzbycie się udzielania nieproszonych rad,
  4. oceniania,
  5. przerywania rozmówcy,
  6. maksymalnego skupienia uwagi na słowach i gestach rozmówcy.

Dzięki temu sprawisz, że Twoi klienci będą nie tylko lepszymi partnerami w rozmowie, ale przede wszystkim otworzysz przed nimi szerokie horyzonty do budowania naprawdę bliskich relacji. Pomożesz im nawiązać bliski kontakt z własną emocjonalnością oraz własnym systemem wyznawanych wartości. Odkryjesz przed nimi świat przekonań i pokażesz jak wspierać siebie w tych momentach, w których własne przekonania blokują im drogę do budowania własnego szczęścia.

Trening rozmowy wspierającej

Chcesz doskonalić umiejętność komunikowania się?
Dołącz do grona uczestników warsztatów.

Dołącz

Konsultacje indywidualne

Potrzebujesz wskazówek dotyczących relacji?
Skorzystaj z konsultacji.

Zamów